Oct 1, 2009

百忙之中

天文台網頁上連續好多天都是太陽,氣溫 25-29 度。我想,是真正的秋高氣爽了。

過了人生中數一數二挫敗的九月。我認,我是一個不懂考第尾的人,一世人順風順水,凡事只要不是一開波就做「面果浸」,已經忙不迭質疑一命二運三風水,以及最最最怨崩爛臭的-自己的能力,然後極想肚痛唔返學。這些週一至週五乸埋口面等收工等一星期一至兩次配給見面(真係配給架!最早六點半先從母公司登出-但前題是我倆翌日要六時半起床喎大佬!)、週末才感到自己真正活著的日子,我希望自己一個月/一年後/十年後都會記得。不是因為它的 intimidating,而是希望到時的我,又已經發現自己從今天的一片混亂中長大過來,更淡定更硬淨;於是這些痛苦,又真真正正事過境遷雲淡風輕。

下週颱風進一步逼近香港,除了各式常規勞役,我還要去坐四日監!只不過天氣這麼好,但願咱們百忙之中,不忘快快樂樂。

(死啦呢個教育界同工,又係度講教育界話語喇。你話佢係咪目光淺窄生活乏味得緊要丫?)(係呀係呀我仲想講架其實,我好想教協「外判」俾jusco 10元店/無印營運,然後地點設在香香的九龍塘香港教師中心。你諗下,無印既咪同粉筆喎。jusco 10元點的貼紙小禮物喎。)(死啦仲要講教協,唔駛問阿貴,你根本無‧朋‧友!)

No comments: