Aug 17, 2009

皮質醇偏高?

早上上班,驚鴻一瞥看到了紅磡-->尖東這個 bugs 超多的轉車新玩意。那些 bugs 不用我說啦,在電視上看看諸位憤怒市民就明白一切了。我只是想,為甚麼最早搞掂的 旺角、太子和金鐘轉車是最方便的呢?之後就越搞越倒退 - 你看看鰂魚涌、北角和現在的紅磡。

我不明白呀。其實要做一個方便人類使用的鐵路系統是否真的很貴和很難?又或者付了很貴車費、很逼很辛苦地到達目的地,都不能 justify 乘客舒適一點(和 less 掹憎一點)地轉乘?真的很想問有關人等一句「點解既?」

另一個不明白 - 為甚麼紅磡中層月台不能標明左還是右邊的扶手電梯會比較接近月台的洗手間?甚至連月台上的標示都很隱蔽,你要到廁所門口才看到「女洗手間」這四個大字。這種死都要唔俾人知的心態,令我開始懷疑那個廁所是有金執還是藏了無頭女屍乙條。

呢輪咁多勞騷,是不是因為快要開學,所以皮質醇偏高呢?不是呀,以上各點都真係抵鬧架嘛!

2 comments:

SleepyKiki said...

我是憤怒的新界東居民呀!!!

當初搞個尖東站不就係為左方便新界居民出市區同埋過海架咩?唔係為左疏道九龍塘/旺角的過海人潮架咩?做咩而家又大倒退?咁一早起個尖東站黎做乜架!簡直犧牲了全東鐵線的人的利益!

又又,我是好鍾意在東區過海的,冇金鐘咁迫人。但自從有左將軍澳線之後,在油塘落一次車,北角落一次車,或者在鰂魚涌要行冇雷公咁遠,我又想抓狂了!唔明點解搭三個站都要落幾次車!

okay 憤怒的新界東居民發洩完畢,以後會搭多d 巴士

cowbie said...

可否又加把咀呢?個人狂想:我覺得尖東站咁大,其實係咪可以加建兩大個月台容納埋東鐵線做總站呢?咁樣有兩個轉車站,好似中環+金鐘咁,兩條線既人就都可以方便到了。

又同意紅磡站的廁所標示問題呀,應該說佢成個站的標示都整得好差,唔留心搵留心睇都唔會找到正確方向!