Apr 18, 2009

唔駛得架

大家說說話啦!

Dai jo bu!

ruka姐姐好靚呀!

張士豪,個名好土豪!

經精密點算,計埋你越洋筆友pet shop boys,我地下情人suede,阿邊個個好姊妹travis,咱們讀者群合 - 三十三 - 個,銷量 - 三十三 - 冊,請開香檳,各蝕二萬七。

其實全個香港都係青山,大家唔駛爭。你會變成後青山主義者,仲勁過後現代。

我正很扮野地點住蠟蠋,跟你寫萬言書。

我們這輩人最大一個困局是常想當一個文化人,但文化人的實質的工作是甚麼,我們都不知道。

我好好奇怪點解你同其他人都鍾意用真正的空郵信封。在我心中,這類信封好老餅,sorry。

打從今日至2007年(shit,到時我仔都生左20個!)...

食老本!if this is 老本!恭喜晒!

哎吔!

低能!

似唔似飲醉酒呀?

還剩下一滴integrity!

解密碼救地球,我要起行喇!

3 comments:

Joy Li said...

快D WERR丫!
WERRRRRRRRR!

我最鍾意全形英文字!

胖胖透 玩玩透!

早尸妤木白尼戈好祶


哎呀我真係好憎速成架。最好我同你一齊PASTE 如煙歌詞做COMMENT,咁就做到系統故障的效果!

仲要轉多幾多次碼!好呀好呀!你估同學會不會開心?

會呀會呀會呀。我焚香沐浴先啦,晚安!

你係咪好鍾意好早訓架?你係咪唔鍾意上網架?你係咪淨係食三文治架?

沒有結語。

又笑到哭了!

靖帶走你的私人物品。燈燈燈橩

missie. said...

這真是現場收音的極致喇!

拔腰再打喇!

好啦打多句啦,人聲的總和,啜啜!

missie. said...

怏溫轉碼啦啦!

累過跑了10000公里馬拉松。

好啦,發表啦,不要作聲喇!變態!變態2!變態2!自己1折磨自己1,仲要咁開心,騎騎騎,哈哈哈!我要MENG大掣哎呀又要我轉碼,咩話?佢真係好似一個發條人,痴線架,大學生!準老師!又笑到個頭都亂哂!stop it!由stop it作結喇!

低能!