Dec 7, 2009

無聊的驕傲

前文說到,某新新地女老師不堪批改作業壓力,把大好星期日用作哭哭,並把(直資)教育界罄竹難書的罪狀一一羅列。

今天回到寫字樓,發現極多同事缺席(而當中當然不包括我)。你說我阿Q又好,unposhly optimistic 又好,事實上我又真是有點點驕傲呀。最最最起碼,我沒有講大話,沒有請假病假,沒有不尊重自己的工作,甚至還能在代堂時有效批改作業……

我在想,既然在這裡只是一個改文和吼叫機器,毫無成就感可言,那我就為自己的 integrity 感到滿足吧。Integrity 這個 heavy 的字,可不是容易做到的呀。

小註腳︰喊喊喊,你到最後咪又係無事,咁喊來做乜呢 - 不是呀,沒有哭哭,就不會長智慧,也不會加倍發現身邊那位是如此重要。Each moment counts! Viva self-help!

3 comments:

SleepyKiki said...

今朝我都遲左起身,明知一定化唔到妝、又趕唔切洗頭、又要亂著衫鏡都唔得閒照,第一件事都係諗不如請病假啦...

但最後一個油笠笠樣都係飛奔左出門口返工(仲要冇帶鎖匙,放工唔知點算),我都好proud of 自己呀

為星期一如常上班不扮病的打工女打氣!

missie. said...

謝謝你呀。有時候,當行到寫字樓門口很想倒轉頭回家的時候,就會想到自己還是想做個頂天立地的y世代(很老土),更老土的說句,共勉之!

Queer-i @ 3.8 said...

朝朝天都未光就要離開暖笠笠被窩,掙扎完都係要起身。我而家已經累積左二百幾份文未改,但我好似唔駛改咁,擺埋一邊,當良心發現時攞起一份,然後又好唔想理。呢個循環從早到晚從星期一到星期七,聖誕節...都冇得倖免...唉...