Oct 23, 2009

今天 / 想購置入門單反機的卑微消費者小感受

陽光很好
難道不許
隨時若有需要便睡
忘掉我幾歲
時光不早 
難道只許
為我不關心的宇宙
跳跳追追
送給所有今天出門上班去時,有想過一秒「如果今天不用上班,那該有多好。」的勞動人民。政府在搞慳電膽搞豪宅樓價前,應先立法通過秋天全民休息。
咁好天氣真係應該去野餐、海灘、在公園坐坐、吃早餐後返家睡回籠覺架嘛痴線!九唔搭八話語 - 很想買 500D/1000D呢,這天氣很適合夥拍它拍來拍去嘛!
(先把話說在前頭,我真是甚麼也拔懂的,各位別來抽秤我並暗地裡說「嘩乜佢都學人影相呀?!」。如果要抽秤,最好也不要讓我知道)
(我知我知,這種天氣係人都影到靚相丫嘛,你構圖叻就天陰陰都影到傑作架啦)
(仲有就係個人腦袋少褶,D相真係會露餡架)
(仲有仲有,影相呢D嘢邊係俾你D妹妹仔「玩」架,俾你求其玩玩下就影到正嘢,咁叻去幫人影婚紗相丫笨?!)
(你係叻既100萬像素都影到正嘢格,你唔得既俾支長炮你都無用架喎)
(500D 又好 1000又好,你唔識影既話同部卡片 DC 無分別架喎)
(我替大家把抽秤我的話語都說盡了,所以你們不用說了!)
(多謝各位!)

No comments: