Sep 6, 2009

無 integrity, so what?

好啦,你可以話我是用侃大山話語來為自己的好逸惡勞開脫,我會認架。講句無專業操守話語啦,係呀,我係心有成見地不喜歡我的學生架喇。問心,你們的父母和你們自己真心覺得需要教育嗎?不見得吧。不要說教不教得好這些形而上議題了,其實形而下的離校證明/中學畢業証書你們都不需要的呀,對不對?係,讀唔成書出國讀野雞大學係好無用好無面,回到香港你們只能死死地氣「幫爹哋手」。但,於你們的人生來說又有甚麼分別呢?

我不是要全民都把「讀書」奉成人生唯一志業。只是呀,唔鍾意讀書唔鍾意思考唔鍾意學習,咪唔好學囉。為咩要十二年免費教育呢?呢班咁既靚仔靚女呀,筆錢唔用黎交學費,仲有大把更有趣更rewarding的渠道使左佢架啦。再再問心,讀書真係好optional架咋,大家不要再貼錢買難受,不要再俾錢買坐監/俾人鬧/作很多文啦好不好?

痴線架我,我真係痴線架。

No comments: